Telefony, telefony…

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 3 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 3 =
zdjęcie
Portal samorządowy sprawdził jak długo czeka się na połączenie z urzędnikiem w 50 urzędach największych miast w Polsce. Jak wypadł Piotrków?
Od wielu lat piotrkowski magistrat co rusz wprowadza nowe rozwiązania w funkcjonowaniu Urzędu Miasta mające na celu podniesienie jakości obsługi klientów. W ostatnim czasie szczególnie duży nacisk kładziony jest na rozwój e-usług, dzięki którym klienci Urzędu mogą szybciej i bez wychodzenia z domu załatwić interesującą ich sprawę.
Portal Samorządowy wziął „pod lupę” jeden z elementów obsługi klientów, a dokładniej postanowił sprawdzić, ile czasu zajmie dodzwonienie się do central 50 urzędów w największych polskich miastach.

- Obliczając czas, nie braliśmy pod uwagę nagranych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych, numerach wewnętrznych czy innych informacji przekazywanych przez urząd. Obliczony przez nas czas dotyczy oczekiwania na połączenie się z centralą – czytamy na portalu portalsamorzadowy.pl
- Co najważniejsze, nie ma reguły, że im większe miasto (przyjmując założenie, że wielkość miasta ma wpływ na częstotliwość telefonów), tym dłużej czekamy – komentują ankieterzy i publikują wyniki.
- 41 obdzwonionych przez nas urzędów telefon odebrało w czasie poniżej minuty. W ponad połowie (27) przypadków na połączenie z centralą czekaliśmy krócej niż 10 sekund. 
Piotrków Trybunalski wśród miast, w których najkrócej oczekuje się na połączenie.

- Opinie instytucji zewnętrznych są dla nas ważne ponieważ wskazują czy droga, którą podążamy w danej dziedzinie jest słuszna. Dobrych wyników nie osiągnęlibyśmy gdyby nie dobrze wykwalifikowana kadra, której w tym miejscu dziękuję – mówi Bogdan Munik, Sekretarz Miasta i dodaje.
- Jednak nadal chcemy się rozwijać, dlatego rokrocznie urzędnicy biorą udział w wielu szkoleniach.

Ponadto każdy obsłużony klient ma również możliwość, poprzez anonimowe głosowanie, wypowiedzieć czy został „źle” czy też „dobrze” obsłużony przez urzędnika.
- Z analizy ankiet wynika, że poziom zadowolenia jest bardzo wysoki i wynosi ponad 90%. Z jednej strony to cieszy, jednak z drugiej stanowi duże wyzwanie, aby przynajmniej pozostać na tym poziomie – podsumowuje Bogdan Munik.

Szczegółowy opis rankingu znajduje się TUTAJ.
Za: portalsamorzadowy.pl 
← powrót